T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
KURUM DIŞI KAMU İŞÇİ ALIMI İLAN FORMU
İŞ YERİ BİLGİLERİ
İŞ YERİ ADI : TAŞOVA SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI |
İŞ YERİ ADRESİ : CUMHURİYET MAH. ATATÜRK BULVARI NO:27/2 TAŞOVA/AMASYA |
TELEFON/FAX : 03583120082 |
TALEP / BAŞVURU BİLGİLERİ
MESLEK ADI : BÜRO GÖREVLİSİ
|
AÇIK İŞ SAYISI : 1 ADET BÜRO GÖREVLİSİ NORMAL ( X ) ENGELLİ ( ) ESKİ HÜKÜMLÜ ( ) : |
BAŞVURU TARİHLERİ : 02.07.2024-09.07.2024 |
BAŞVURU ADRESİ : CUMHURİYET MAH. ATATÜRK BULVARI NO:27/2 TAŞOVA/AMASYA |
İRTİBAT KİŞİSİ : BARIŞ GÜNDÜZ ÜNVANI: VAKIF MÜDÜRÜ |
İRTİBAT TELEFONU : 0358 312 00 82 |
GÖRÜŞMEYE/MÜLAKATA İLİŞKİN BİLGİLER
YER : TAŞOVA KAYMAKAMLIĞI SYDV MÜDÜR ODASI |
TARİH : 12.07.2024 |
SAAT : 14.00 |
ÇALIŞMA ŞARTLARI
ÇALIŞMA ŞEKLİ : BELİRSİZ SÜRELİ (DAİMİ) DENEME SÜRESİ : 1 AY |
ÇALIŞMA SAATLERİ : 08:00 – 17:00 |
ÇALIŞMA ADRESİ : AMASYA İLİ TAŞOVA İLÇESİ |
1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak |
2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak |
3. 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak, |
4. Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak, |
5. Kamu haklarından mahrum bulunmamak |
6. Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak |
7. Görevin özelliğine göre eğitim, yas, tecrübe gibi özel şartları taşımak. |
8. Vakıfta ilk defa istihdam edilecek Büro Görevlisinin; 4 yıllık Yükseköğretim Kurumundan mezun olmak, ÖSYM tarafından yapılan geçerli Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünden (Son 2 Yıl) en az 60 (Altmış) puan almış olmak. |
9.Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı veya vücut sakatlığı ile engeli bulunmamak. |
10. İş Tanımlarında belirtilen nitelikleri taşımak. |
11. Son 1 yıldır Amasya İli Taşova İlçesinde ikamet ediyor olmak. |
|
|
1. Dört Yıllık Lisans Programlarının; Sosyoloji, Psikoloji, Sosyal Hizmetler, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık, Halkla İlişkiler, İİBF fakültelerin dört yıllık bölümlerinden ve Fen Edebiyat ve Eğitim Fakültelerinden mezun olmak. |
2. Bilgisayar programlarını rahatlıkla kullanabilmek ve varsa Milli Eğitim Bakanlığına bağlı Kurumlar tarafından onaylı bilgisayar sertifikasına sahip olmak. (veya Lisans dönemi alınan bilgisayar dersi transkriptle geçerlidir.) |
3.Sosyal iletişim becerisine sahip olmak. |
4.En az B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak. |
5.Öğrenmeye sürekli gelişime açık olma ve belirli vizyon ve görev sorumluluğu bilinci içerisinde, disiplinli çalışma alışkanlığına, devlet vakarına ve ciddiyetine yakışan Ahlak ve tutuma sahip olmak. |
6.Çalışmasına engel olmayacağına dair Aile Hekiminden alınmış rapor. |
1. Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü personel başvuru formu (online başvuru sırasında verilen form ve iş başvuru formu) |
2. Nüfus Cüzdan sureti |
3. Diploma veya mezuniyet belgesi fotokopisi (teslim edilirken aslı gösterilecektir) |
4. Geçerli KPSS P3 sınav sonuç belgesi. |
5. Varsa Doktora, Yüksek Lisans diplomalarının bir sureti, YDS, YÖKDİL, TOEFL vb. dil Sınavları sonucu, Bilgisayar sertifikası ve iş deneyim belgelerinin fotokopisi (Aslı görevli memura ibraz edilecektir.) |
6. 3 adet fotoğraf (1 Adet başvuru formuna yapıştırılarak teslim edilmesi) |
7. Kendi el yazısı ile yazılmış öz geçmiş (A4 kâğıdının önyüzünü geçmeyecek şekilde) |
8. Askerlik terhis belgesi veya askerlikten muaf olduğuna dair belgenin aslı veya sureti. |
9. Görevini sürekli yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı, vücut sakatlığı ve özrü bulunmadığını gösterir Sağlık Raporu (Mülakatı kazanan adaydan tam teşekküllü hastane raporu istenecektir.) |
10. Adli ve İdari soruşturma sonucunda işe alınmasında engel bir durumu bulunmadığını gösterir Adli Sicil Kaydı. |
11. En az B sınıfı sürücü belgesi. |
Not: Evrak teslimi şahsen yapılacak olup Kargo, Posta vb. şekilde yapılacak başvurular kesinlikle Kabul edilmeyecektir. Teslim edilen belgeler hiçbir surette iade edilmeyecektir.
|
|
1.Başvurular 02/07/2024- 09/07/2024 tarihleri arasında https://vakifilan.aile.gov.tr/ adresinden online olarak yapılacaktır. |
2.Başvurular https://vakifilan.aile.gov.tr/ Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü Başvuru Giriş Formu üzerinden adayın e-devlet şifresi ile erişebildiği “SYDV Personel Alımı İlanı” Bölümünden online olarak yapıldıktan sonra istenilen evrakları 10/07/2024 tarih Çarşamba günü Saat 17:00’a kadar Taşova Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığına elden teslim edeceklerdir. Bu tarihten sonra evrak teslim alınmayacaktır. |
3.Başvuran adaylar arasından KPSS P3 puan türüne göre en yüksek puandan başlanmak üzere alınacak personel sayısının 5 (Beş) katı aday sözlü mülakata çağrılacaktır. |
4. Gerekli şartları taşıyan KPSS puanı en yüksek olandan başlanmak üzere 5 aday Taşova Kaymakamlığı resmi web sitesinde (http://www.tasova.gov.tr) duyurulacaktır.(11/07/2024) |
5.Mülakat sınavı oluşturulan komisyon tarafından 12/07/2024 Cuma günü saat 14.00’da SYDV Müdür odasında yapılacaktır. |
6.Mülakat sonucunda adaylarda aranan standartlar bulunamadığı takdirde KPSS puanları yüksek olsa dahi Vakfımız ilan edilen pozisyona asil ve/veya yedek hiçbir derecelendirme yapmayacak ve personel almayacaktır. |
E-BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, SONUÇLARININ DUYURULMASI VE SÖZLEŞME YAPILMASI İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1.Adayların evrakları üzerinde yapılan kontrollerde belirtilen unvan için şartları uygun olmayan ya da yanlış beyan veren adaylar mülakata çağrılmayacaktır. |
2.Mülakatta adaylar; a. Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme gücü, b. Liyakati, yeterliliği, temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu, c. Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı, d. Genel kültürü, e. Vakıf Kuruluşu, iş ve işlemleri, e. Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı yönlerinden değerlendirilecektir. |
3.Mülakat sonunda istihdam edilmesi uygun görülen aday 15 /07/2024 tarihinde Taşova Kaymakamlığı resmi web sitesinde ilan edilecek ve mülakat sonucunda kazananın adresine tebligat yapılacaktır. |
4. Atanmaya hak kazanan adayın sonucun tebliğinden itibaren 5 (Beş) iş günü içinde istenilen belgeleri tamamlayarak Taşova Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığına şahsen teslim etmesi gerekmektedir. |
5. Mülakatı kazanan adayın yanlış beyan vermesinin tespit edilmesi mülakatın geçersiz sayılıp mülakata yedek adayın çağrılmasına sebep olacaktır. |
6. Mülakatı kazanan adayın yapılacak güvenlik soruşturması neticesinde alım kararı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün sistem üzerinde onaylaması ile gerçekleştirilecektir. |
7. Verilen süre içerisinde başvurmayan, başvurup sözleşmesi yapıldıktan sonra görevine başlamayan ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların ve sözleşmesi yapılmasına rağmen deneme süresi içerisinde yeterli performansı göstermediği tespit edilen personelin sözleşmesi feshedilecektir. Bu durumda müracaat ettiği unvan için gerekli nitelikleri taşıyan puan sırasına (KPSS P3 puanı ve mülakat puanı ortalaması) göre sıradaki yedek aday yerleştirmeye hak kazanacaktır. |
8.Sözleşmesi yapılan ve işe başlayan personel özel ve/veya resmi iş hayatının her aşamasında asgari olarak devlet memurlarının (kurumla ve çalışma arkadaşlarıyla uyum, disiplin, üslup, yöntem tarz davranış, nezaket, sır saklama, kılık kıyafet, liyakat, kurumsal sadakat vb. hususlarda) uyması gereken kurallara uygun hareket etmek ve sahip olması gereken sorumluluğu yerine getirmekle yükümlüdür. Ayrıca ilave şartlar konulması mümkündür. |
NOT :
- İlanda belirtilen şartları taşımayan adayların evrakları teslim alınmayacaktır.
-Alım ilanına ait tarih değişikliği, iptal vb. gelişecek hususların resmi web sitesinden duyurulacağının bilinmesi ve takip edilmesi gerekmektedir.
-Vakfımız mülakat sonucunda personel alp almama ve işe başlama tarihini belirlemede serbesttir, ayrıca mülakat tarih ve saatini değiştirme ve/veya mülakatı iptal etme hakkına sahiptir.
FORMU DOLDURAN
ADI, SOYADI : BARIŞ GÜNDÜZ |
UNVAN : VAKIF MÜDÜRÜ |
TARİH : 04.07.2024 |
İMZA : |
FORMU ONAYLANAN
ADI, SOYADI : EFE KILIÇ |
UNVAN : KAYMAKAM / VAKIF BAŞKANI |
TARİH : 04.07.2024 |
İMZA : |